Klacht: vraag proefpakket via fc en later een incassoburo sturen want heb niet betaald

op 14 juni 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

via facebook had ik een proefpakket besteld, 3 dagen daarna ontvang ik een pakketje en moest ervoor tekenen. Afzender niet te traceren, maar dacht gelijk dat is het proefpakketje.

Nu schrijven ze dat ik getekend heb ervoor, ja voor het ontvangen van het pakketje, maar niet dat ik ervoor wou betalen.

er was geen brief bij, acceptgirokaart of iets dergelijks anders had ik het gelijk terug gestuurd. wil een proefpakket en heb geen order geplaatst voor het produkt.

ik betaal dan ook niet de € 100,00 die ik hun nu moet betalen.
later heeft facebook er ook een melding van gemaakt om geen proefpakketje te bestellen, het is gewoon een order wat je aanvraagt.

Ze hebben iedereen erin laten stinken, maar ik trap er niet in………
nogmaals ik betaal niks voor deze verleidelijke advertentie.

Erna Koning

ben kwaad boos en voel me behoorlijk besodemieterd door dit bedrijf. en het ligt nu bij het incassoburo.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 13 juli 2017 om 12:39 geantwoord

Beste Erna,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop.
De gegevens van de webshop staan rechts bovenaan de e-mails en brieven welke wij toezenden.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Heeft op 13 juli 2017 om 19:03 geantwoord

krijg vandaag weer een brief van weer een ander incassoburo en betaal gewoon niks, daar het een proefpakket is.

Alle klachten die gemeld zijn door erna koning