Klacht: vraag over email bericht

op 21 mei 2020 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

waarom stuurt klacht.nl mij een mededeling over hotmail klacht die ik niet heb gemeld bij klacht.nl en hoe komt klacht.nl eigenlijk zo op deze idee?

Gewenste Oplossing:

meer op misbruik van deze website letten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 22 mei 2020 om 11:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen heer Laning,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Op 20 mei om 9:44 is er met uw account een klacht geplaatst over Masis B.V.

Tijdens het plaatsen van deze klacht is er door degene die de klacht heeft geplaatst gekozen als verantwoordelijk bedrijf Hotmail.com. Hier had dus gekozen moeten worden voor Masis B.V. Wij zullen dit gelijk aanpassen.

Aangezien de geplaatste klacht nu gekoppeld is aan Hotmail.com en dit een van de bedrijven is die niet actief klachten afhandelt via onze website heeft u hiervan een mail van ons ontvangen om u hierover in te lichten.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

Michael - Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door roelof laning