Klacht: Voucher niet geldig en verlopen

op 24 september 2016 over Christine Leduc in de categorie Internetshops - Erotiek

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste mijn heer/ mevrouw,

Via Groupon 4x een voucher gekocht wat als waarde van 50 euro per stuk had. Hiervan 3 uitgegeven via de website met als gevolg een mooie bezorging van lingerie. Helaas paste hier geen enkele van en retour gestuurd en gevraagd voor de optie, geld terug of nieuwe voucher.

Ik kreeg 3 nieuwe codes om mee te bestellen, dit moest op zeer korte termijn uitgegeven worden, zelfs nog binnen de periode dat de daarvoor heen voucher geldig was. Door mijn vakantiereis zijn de verkregen codes verlopen en is er dus 150 euro weg!

Om over de 4e voucher via Groupon niet te spreken, deze was bij invullen op de website bij betaling helemaal niet geldig. Hiervoor contact gezocht met Groupon klantenservice. Deze verwezen mij terug naar Christine Le Duc omdat zij deze codes aanbieden.

Kortom er is 200 euro weg en ik ben geen lingerie rijker.

Gewenste Oplossing:

Als ik een voucher krijg met 200 euro waardebedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Christine Leduc over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Christine Leduc in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Christine Leduc een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Christine Leduc

Heeft op 05 oktober 2016 om 15:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 24 september jl. zijn de retourvouchers verrekend met nieuwe bestellingen, waardoor wij dit gedeelte van de klacht als opgelost beschouwen.

Wij hebben op 28 september jl. naar aanleiding van de klacht telefonisch contact opgenomen met de auteur van deze klacht. Wij hebben vriendelijk gevraagd een kopie van de vierde voucher toe te sturen, zodat wij na konden kijken of hier iets mee aan de hand was. We hebben de auteur hierna een email toegestuurd waarop zij kon antwoorden. Helaas ontvingen wij geen reactie, waarna op 30 september jl. een herinnering gestuurd werd.

Omdat wij helaas nog geen reactie hebben mogen vernemen, sluiten wij deze klacht af.

Tessa
Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Qissly