Klacht: Vordering zonder verklaring

op 23 juni 2017 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

3 weken geleden vordering binnen gehad op een adres waar mijn partner al 10 jaar niet meer woond
Keurig gebeld naar ze en ze zouden de gegevens opsturen waar deze vordering vandaan komt en wanneer deze is overgedragen.

Vandaag 2 brieven op het juiste adres in de bus maar wat bleek niet de uitleg maar 2 nieuwe vorderingen.

Teven met een rente die hoger is als het te vorderen bedrag.

Ik heb met meerdere incasso bureaus te maken gehad en zodra er gebeld werd kon direct gezegd worden waar de vordering over ging en van welk bedrijf de originele schuld afkomstig was.
Zij kunnen mij dit niet aan de telefoon melden en moeten dit opvragen.
Vind dit een rare manier van zaken doen en verwachten wel dat je binnen 4 dagen betaald.

Graag wil ik tekst en uitleg en een normale rentepercentage die wettelijk wel is toegestaan.

Krijg ik geen informatie wil ik kwijtschelding van deze schulden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vesting Finance nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 26 juni 2017 om 14:56 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door wendydewit