Klacht: Vordering niet afgesloten na betalingsregeling Dossier B0081663/1026345

op 05 augustus 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

23 juli jl. een (3 delige) klacht ingediend bij GGN, wij hadden een schrijven ontvangen dat er betaald moest worden, omdat zij bevoegd zijn beslag te leggen op voertuigen (er is niet eens een vakantievoertuig). Ik was me echter van geen kwaad bewust, dus heb ingelogd op het mijn incasso gedeelte van GGN. Alwaar dus nog een bedrag van iets meer als 100 euro blijkt open te staan inzake Allianz.
Als ik ga kijken naar hun specificatie hebben ze ergens een betaling gemist en/of de keurig afgewerkte betalingsregeling niet verwerkt. De bestanden met betalingsbewijzen heb ik samen met mijn bezwaar reeds door gemaild. Ik heb een bevestiging van GGN dat ze mijn klacht hebben ontvangen op de 23e en op de 26e juli.. maar verder blijft het helaas ijzingwekkend stil.

Ik wil graag dat de zaak B0081663/1026345 afgesloten word zoals overeengekomen in de regeling die wij hebben afgesloten in 2014 (laatste termijnbedrag in 2015!!!! Tevens staat er nog een plusbedrag(je) van een recent loonbeslag, ook dit bedrag zou ik graag op onze rekening zien verschijnen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 10 augustus 2016 om 13:01 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl hebben wij telefonisch contact met u gehad en de oplossing in uw dossier met u besproken. Ter bevestiging van ons telefonisch gesprek hebben wij u een e-mail gestuurd met daarin nogmaals de oplossing.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door Michelle1972