Klacht: vordering eigen bijdrage menzis 2008,2009,2010

op 13 januari 2014 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

ik kreeg in december 2013 ineens een brief van ggn thijhuis en partners dat ik nog eigen bijdrage zorgverzekering schuldig was van menzis over 2008,2009,2010 met een totaal bedrag van€543,32 excl nog te maken kosten
nu vind ik het heel raar ,echt heel raar dat ik hier nog nooit geen enkele herinnering of aanmaning van menzis hier over gekregen heb ,ik heb contact opgenomen met ggn ben vriendelijk te woord gestaan dat het inderdaad vreemd was dat ik hier nooit een factuur van gehad had en ik contact met mensiz hier voor op moest nemen om de facturen op te vragen en naar waar die gestuurd zijn
van morgen naar menzis gebeld met de vraag of ik dit kon krijgen waarna ik een half uur in de wacht gezet werd en daarna mij medegedeeld werd dat er al 3 x een deurwaarder hier aan het adres was geweest met een vonnis van de rechtbank van menzis en er niemand thuis aan getroffen werd ,wat al helemaal niet mogelijk is omdat mijn zoon altijd thuis is en ten tweede er helemaal nooit een deurwaarder voor menzis met een vonnis aan de deur is geweest ,en er op de brief die ik gekregen staan ook verder geen kosten van een vonnis en de facturen krijg ik niet van menzis daar moet ik voor bij ggn zijn en ggn zegt dat ik daarvoor bij menzis moet zijn
dus je wordt van het kastje naar de muur gestuurd
mij lijkt het niet meer dan logisch dan dat als je een factuur niet betaald je een herinnering krijgt en dan nog een keer een aanmaning ik heb nog helemaal geen factuur gehad en na mijn mening is alles betaald vind het vreemd dat ik na 5 jaar nog een rekening krijgt van iets dat volgens de wet al verjaard is en ik ook niet de enige bent met dit zelfde probleem dit forum staat er vol mee en zlefs ook bij mensen die helemaal geen client zijn bij menzis vreemd verhaal allemaal

ik wil het uitgezocht hebben en nu wordt ik van de een na de andere gestuurd en geholpen word ik niet
en vind het gek dat ik geen facturen heb gekregen en dat er pas na 5 jaar een brief van een deurwaarder komt dit is allang verjaard

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 16 januari 2014 om 08:31 geantwoord

Betrokkene is per brief van 15 januari jl. aangeschreven inzake het verweer.

Alle klachten die gemeld zijn door nathalietje