Klacht: Vordering!

op 10 oktober 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Het gaat om een vordering van BOL.com een boek van 50 euro dat ik 2 jaar terug heb teruggestuurd. Echter wil ggn geen enkele oplossing bieden, vandaag ben ik onjuist te woord gestaan, meneer hing op na het dreigement van ‘betaal deze week 627 anders lopen de kosten op’. Een boek van 50 euro naar 627? Op 1 september was het nog 450 euro en een week later 627, dit is het ondruk zetten van mensen, en zonder enige oplossing dreigen. Dat mijn auto in beslag zal worden genomen. Ik was bereid om 450 euro te betalen. Terwijl ik het boek 2 jaar geleden had geretourneerd. Dit is een vorm van afpersing. GGN heeft mij telkens niet juist te woord gestaan. Het personeel is niet vriendelijk, en zegt telkens ‘je moet betalen’. Hoe gaat een student dit bedrag zo makkelijk ophoesten?

Ik ben tevreden als het bedrag weer 450 euro wordt. Ik wilde nooit betalen, u begrijpt ook heel goed dat als u iets terug stuurt. U er vanuit gaat dat het juist gaat, in dit geval heeft de rechter vonnis uitgesproken, omdat ik niet aanwezig was jammer genoeg. Het is gewoon weggegooid geld voor mij.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 20 oktober 2017 om 09:52 geantwoord

Geachte heer en/of mevrouw,
Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl heeft de deurwaarder u op 16 oktober 2017 een inhoudelijke reactie per e-mail toegestuurd. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
GGN mastering credit

Alle klachten die gemeld zijn door Tjek