Klacht: Vordering

op 20 maart 2017 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Jaren geleden een lening afgesloten bij Welstand BV , plotseling kreeg ik brieven van Vesting Finance Fiditon dat zij de vordering had opgekocht en dat ik maandelijks aan hun een bedrag moest betalen .
Ik was totaal verbaast en nam telefonische contact op en werd mij verteld dat Welstand bv falliet was .
Ik wist hier niets van en vindt het een vreemde gang van zaken want ik zit vast aan Fititon .
Ik diverse keren gevraagd om de bewijzen van het opkopen maar willen deze niet verstrekken met het argument u vertrouwt ons niet het is dan beter om de vordering in 1 x te voldoen , maar dat kan ik niet.

Ik wil graag de bewijzen zien dat Vesting Finance het recht heeft op de vordering.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 11 april 2017 om 15:04 geantwoord

Heeft op 11 april 2017 om 16:09 geantwoord

Het is geen oplossing .
De vordering was bij Welstand BV in Amsterdam, dit bedrijf is al heel lang failliet .
Ik wil het bewijs zien en de gang van zaken omtrent de opkoping / overdracht van de vordering , teven het bewijs dat ik op de juiste en wettelijke manier ben ingelicht van de overdracht.
Binnenkort wordt er door mijn advocaat een klacht ingediend bij AMF.

Met vriendelijke groet ,

Cees Tak.

Reactie van de melder van de klacht cees63

7 maanden geleden - PS< In uw correspondentie vermeld u altijd als opdrachtgever Welstand BV. dat is onmogelijk.

Alle klachten die gemeld zijn door cees63