Klacht: Voorrij kosten betalen om niks.

op 03 augustus 2017 over Stedin in de categorie Energieleveranciers

kwam thuis van mijn werk. Kwam er achter dat mijn elektriciteit thuis het niet meer deed. Ik hoofdschakelaar aan en uit gezet. Maar die sprong steeds. Ik Stedin gebeld en heb duidelijk vermeld dat ik aan de schakelaar zat en die steeds springt. Meneer vroeg mij of ik nieuwe apparatuur thuis heb. Ik zei nee. Hij zei dan stuur ik iemand langs. Vroeg nog hoeveel gaat het kosten? Hij zei dat het niks gaat kosten als het niet aan mijm apparatuur ligt. Binnen uur kwam er een monteur langs. Hij kijkt in mijn meter kast en vermelde mij meteen dat ik een ander bedrijf moest bellen want Stedin gaat niet over de schakelaars of zekeringen hoe ze het ook noemen. 4 dagen later krijg ik een brief met erin dat ik 89 euro moet betalen voor de voorrijkosten die gemaakt zijn. Ik had duidelijk vermeld dat ik schakelaar uit had gezet en die steeds springt. Ze moesten zelf toch weten dat Stedin niet over de schakelaars gaat. Niet voor dat er een monteur langs komt om mij het te vertellen en mij voorrijkosten te laten betalen. Ik had ze gebeld vroeg op de opname die ze maken bij elke gesprek maar die weigeren ze mij te geven. Ik heb ze gezegd ik sleep jullie voor de rechter. Die is diefstal. Ze bestelen mij waar ik bij sta. Ik voel me bedonderd. Wat ze zeggen is ik ga niet in discussie. Schandalig hoe ze met klanten omgaan.

Ben te vreden als het kwijtgescholden is. Anders wil ik de opnames hebben. Maak ik er werk van. Ik voel me bedonderd.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stedin over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Waheb Adahchour