Klacht: Voorrij kosten beschadigde bank nog steeds niet terug

op 07 oktober 2016 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bank gekocht in augustus 2015, laten bezorgen door LLS (bezorg service aangeboden door Seats and Sofas). Bij aankomst thuis blijkt dat de bank is beschadigd. Na een aantal keren bellen met Seats and Sofas, is een reparateur van Holland Meubel Repair langs geweest om de schade rapport op te stellen. Na het opnemen van de schade bleek dat ik gelijk de voorrij kosten (50 euro) van de reparateur moest betalen. Op het schade rapport staat duidelijk geschreven dat alle schade kosten inclusief voorrijkosten voor LSS zijn. Inmiddels ben ik een jaar bezig dit bedrag terug te krijgen maar zonder resultaat.
Verschillende malen gebeld met Seats and Sofas en zij geven aan dat ik bij LSS moet zijn aangezien zij de bank hebben bezorgd. Ook verschillende malen contact opgenomen met LSS en zij geven aan dat zij de schade niet hebben veroorzaakt en dat de schade onder de verpakking was dus moet Seat and Sofas het vergoeden.

Ik wordt gewoon van de kastje naar het muur gestuurd met iedere keer de mededeling we gaan uw terug bellen maar dat gebeurd helaas niet.

Gewenste Oplossing:

Graag wil ik de voorgeschoten voorrijkosten terug die door Seats and Sofas betaald moest worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 26 oktober 2016 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door RLachmon