Klacht: Voorgoed afrekenen met Primeline

op 15 februari 2018 over Primeline in de categorie Leningen

Mijn schoonvader is helaas beetgenomen door primeline, ondanks dat in de kleine letters primeline volgens de wet niets verkeerds doet, kunnen ze mij niet wijs maken dat ze weten dat veel van hun klanten niet precies weten welke overeenkomst ze afsluiten. Mijn schoonvader heeft ruim 10 jaar geleden volgens hem een pc aangeschaft (waarde rond de 800,-). Sindsdien heeft hij per maand ruim 20,- betaald aan o.a. rente/juridisch bijstand/kredietbescherming en nihil aan aflossing. Dus primeline is ruim 2600,- euro rijker en er staat nog ongeveer 684,96 open. Ik zeg ongeveer omdat op hun website staat:

In Mijn PrimeLine vindt u een indicatie van uw actuele uitstaande saldo. Voor het exacte uitstaande saldo neemt u contact op met onze afdeling klantenservice via telefoonnummer 073 645 9917. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur.

Voor mijn schoonvader is het gewoon een dure les, ik ben tevreden als daadwerkelijk het aflossen van 684,96 ervoor zorgt dat rekening gesloten kan worden en er geen maandelijkse kosten meer zijn.

Ik speel dit via klacht.nl omdat ik bang ben dat als ik voor mijn schoonvader het bedrag betaal er nog steeds een addertje onder het gras is en tevens om andere mensen bewust te maken van zulke constructies.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Primeline over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Primeline in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Primeline een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Primeline

Heeft op 15 februari 2018 om 13:42 geantwoord