Mijn Klacht:
Beste klacht.nl
Op 13 april 2016 heb ik via post nl voor 18euro tot aan 2kilo een pakketje naar paramaribo verzonden. Tot heden is dit pakketje nog niet bij bestemming aangekomen. Ondertussen heb ik contact opgenomen met de persoon in paramaribo voor wie het pakketje bedoeld was. Als antwoord kreeg ik; in mijn wijk worden nooit pakketjes by huis afgelevert. We moeten ze altijd bij een ophaalpunt ophalen. Hierover post nl gebeld, welk afhaalpunt mijn pakketje verstuurd is?? En kreeg als antwoord: geen idee.
Ik nog een keer bellen, en weer wisten ze geen raad. Conclusie: post nl beloofd mij een pakketje te verzenden naar geadresseerde. Wat in praktijk dus helemaal niet kan!!?? Graag wil ik duidelijkheid waar mijn pakketje naartoe is verzonden en waar dus mijn pakketje kan worden opgehaald. Weet post NL hier geen duidelijkheid over? Wil ik al mn geld terug. Hier een link waarin dit in Suriname word bevestigd.
http://www.aroundtheglobe.nl/reizen/suriname/post-versturen-ontvangen-si16387.html
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik met 100% weet waar mijn pakketje word geleverd.
