Klacht: voorgelogen.

op 14 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste klacht.nl
Op 13 april 2016 heb ik via post nl voor 18euro tot aan 2kilo een pakketje naar paramaribo verzonden. Tot heden is dit pakketje nog niet bij bestemming aangekomen. Ondertussen heb ik contact opgenomen met de persoon in paramaribo voor wie het pakketje bedoeld was. Als antwoord kreeg ik; in mijn wijk worden nooit pakketjes by huis afgelevert. We moeten ze altijd bij een ophaalpunt ophalen. Hierover post nl gebeld, welk afhaalpunt mijn pakketje verstuurd is?? En kreeg als antwoord: geen idee.
Ik nog een keer bellen, en weer wisten ze geen raad. Conclusie: post nl beloofd mij een pakketje te verzenden naar geadresseerde. Wat in praktijk dus helemaal niet kan!!?? Graag wil ik duidelijkheid waar mijn pakketje naartoe is verzonden en waar dus mijn pakketje kan worden opgehaald. Weet post NL hier geen duidelijkheid over? Wil ik al mn geld terug. Hier een link waarin dit in Suriname word bevestigd.

Wanneer ik met 100% weet waar mijn pakketje word geleverd.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte mevrouw/heer Vos, Uit uw bericht begrijp ik dat u op 13 april jongsleden een pakket heeft gestuurd naar Paramaribo. Maar dat het pakketje op het moment van schrijven nog niet is aangekomen bij de ontvanger. Om na te gaan wat er aan de hand kan zijn geweest en of het pakketje inmiddels is bezorgd bij de ontvanger, ontvang ik graag de trackingcode van het betreffende pakket. Mocht het pakket inmiddels aangekomen zijn, dan hoor ik dit natuurlijk graag van u. In afwachting, Met vriendelijke groet, PostNL

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte mevrouw/heer Vos, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 23 mei 2016 om 10:58 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rosedv