Klacht: Voordelengids aanmaning

op 17 maart 2016 over Credifixx in de categorie Incassobureaus

Paar jaar geleden tekende ik in Gent een contractje van voordelengids deze werd jaarlijks van mijn rekening afgehouden. 2jaar durende zoals de verkoper beweerde. Nu krijg ik plots een mail waarin staat ik een aanmaning zal ontvangen van voordelengids omdat ik een openstaandbedrag van 106 euro niet heb betaald. Ik heb echter nooit gebruik gemaakt van deze kaart, nooit een brief of een mail ontvangen waarin stond ik deze moest betalen en had er ook totaal niks meer van gehoord waardoor ik mijn kaart brak. Ik ben dan echter niet van plan om deze te betalen.

Ik zou tevreden zijn mocht het contractje ik bij voordelengids getekend heb kan worden vernietigd ik heb namelijk jaarlijks altijd correct betaald. Dit bedrag ging automatisch van mijn rekening. Ik vind het dan ook raar ik een bedrag van 106 euro zou betalen en ik er per brief of domiciliering niks van gehoord of ontvangen heb.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Credifixx

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Credifixx in behandeling genomen

Bericht van Credifixx

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Argyl, Jammer dat u geen contact opneemt met ons kantoor. Wij proberen al vanaf september 2015 (!) met u in contact te komen op verschillende manieren en hebben meerdere terugbelverzoeken achtergelaten, brieven gestuurd en e-mails verzonden. Helaas heeft u er voor gekozen om niet te reageren. Er is dus geen sprake van dat u "plots" een mail van ons heeft gekregen. U reageert omdat wij aangekondigd hebben dat we de zaak gaan overdragen aan de gerechtsdeurwaarder. Voordat wij de zaak in behandeling hebben gekregen van onze opdrachtgever heeft onze opdrachtgever u meerdere mails en brieven gestuurd. Helaas heeft u hierop nooit gereageerd waardoor overdracht aan ons kantoor noodzakelijk was. U heeft een contract met de voordelengids gesloten. Dit is een contract dat jaarlijks wordt verlengd. Ik nodig u uit om contact met ons op te nemen om de zaak door te nemen. Ik markeer deze klacht als afgehandeld en ga er van uit dat u contact opneemt met ons kantoor. Met vriendelijke groet, Credifixx Incasso Michael Stout

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Credifixx een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Credifixx

Heeft op 18 maart 2016 om 11:47 geantwoord

Mw. uitgenodigd contact op te nemen met ons kantoor. Betreft geen klacht maar mevrouw heeft inhoudelijke vragen over een dossier. Is meerdere malen in de gelegenheid gesteld met ons hierover in gesprek te gaan. Klacht wordt door ons gemarkeerd als opgelost. Mw. dient contact op te nemen met ons kantoor.

Bericht van Credifixx

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Argyl, Helaas heeft u naar aanleiding van mijn vorige bericht geen contact met ons opgenomen. De klacht staat nog steeds open en de vordering ook. Ik nodig u nogmaals uit om contact met mij op te nemen: 071 55 555 55. Met vriendelijke groet, Credifixx Incasso Michael Stout

Alle klachten die gemeld zijn door KIMBERLY Argyl