Klacht: Voor niets zitten wachten

op 28 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De eerste keer was ik niet thuis, maar had het pakje echt nodig dus op de tijd dat er afgeleverd zou worden gezorgd dat de buurvrouw (die overigens ook op een pakje zat te wachten) gevraag of zij mijn pakje ook in ontvangst wilde nemen. Tussen 9 en 13 uur zouden zij komen, maar helaas tot vier uur niemand gezien. Nog even internet gecheckt en ja, hoor daar stond ineens dat wegens dat vanwege overmacht zij niet meer zouden komen. WAARDELOOS!!!!! Waarom niet even een telefoontje, dan had ik misschien het pakje kunnen komen halen.

Het pakje is nu compleet overbodig, had dit besteld voor de Toppers en heb er u dus niets meer aan. Zou fijn zijn wanneer DHL de kosten vergoed (mogen zij het pakje houden ook).

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Beste heer/mevrouw, Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze per 4 juli sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag voor 4 juli uw reactie. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag. Met vriendelijke groet, Manon namens het webcare team van DHL Parcel

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:23 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben geen reactie meer van u mogen ontvangen. We gaan er vanuit dat deze klacht inmiddels dan al is afgehandeld of langs een andere weg voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij deze de klacht hier op de website.

Carola
Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door prasingn