Klacht: Voor niets thuis wachten

Ellenanna op 16 februari 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket van Boekenvoordeel zou volgens TT vanmiddag tussen 12.40 en 14.40 uur worden bezorgd. Om ca.kwart voor twee/twee uur zie ik vanuit mijn raam de auto van DHL aankomen. Ik verwacht de huiselijk, maar niets. Zie daarop een mailtje, dat ik niet thuis zou zijn. Pakketje kan morgen bij het Leerhuis in Den Helder worden afgehaald.

Als het pakket gewoon thuis afgeleverd wordt! En ik niet iedere keer voor niets thuis blijf.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 16 februari 2021 om 18:42 geantwoord

Goedenavond,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft een onterechte niet thuis melding te hebben ontvangen. Ik kan helaas niet zien waar het is misgelopen met de bezorging van het pakket. Mocht dit een onterechte niet thuis melding zijn geweest dan wil ik daar mijn excuses voor aanbieden. Uw pakket word morgen bezorgd bij het servicepunt, mocht u het pakket op uw adres willen ontvangen dan kunt u vandaag via onderstaande link de wijziging maken.

Ashna

DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Ellenanna