Klacht: Voor niets betalen!

op 01 oktober 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik heb ongeveer 8 maanden geleden bij jullie aangemeld en een dag erna heb ik gebeld naar jullie en de medewerker vroeg de gegevens en heb dat doorgegeven en kreeg te horen dat het opgezegd is en kreeg pas na 8 /maanden weer te horen dat ik een bedrag van ongeveer 160 euro moest betalen terwijl ik geen gebruik heb gemaakt van jullie voorzieningen en niet eens een pas had.
En heb een brief ontvangen na 9 maanden met een openstaand bedrag van 258,71.
Dus ik krijg het pas te horen nadat al het geld is opgestapeld en dat ik opeens een hoge bedrag krijg die ik niet zou kunnen betalen voor een 16 jarige jongen.

Groetjes Nadir El benaissati

0636026913

Ik ben pas tevreden wanneer jullie toegeven dat het jullie fout is en dat ik niet ga betalen voor geen gebruik maken van jullie voorzieningen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 03 oktober 2016 om 08:12 geantwoord

Beste Nadir,

Bedankt voor je bericht.

Jij hebt je online ingeschreven op 5-4-2016 voor een jaarlidmaatschap met jaarlijkse betaling. Wij hebben geen opzegging voor jouw lidmaatschap ontvangen.

Als jij bewijs hebt van een eerdere opzegging dan zie ik dat graag tegemoet. Jij kan dit mailen naar social@basic-fit.com. Voor nu is jouw einddatum 1-5-2017 en moet het bedrag gewoon betaald worden.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Nadir026