Klacht: VOOR GGN IS IEDEREEN VAN WAARDE

op 21 augustus 2018 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

De verhalen uit de praktijk van GGN gaan altijd over betalen, over geld. Maar als je verder kijkt, gaan ze vooral over mensen. GGN gelooft in een aanpak die mensen in hun waarde laat. In klanten integer en respectvol behandelen. Zo krijgt u niet alleen uw geld, maar ook klanten die graag klant blijven.

Bovenstaande en de titel van dit bericht is waar jullie zogenaamd voor staan, misschien wordt het dan ook eens tijd om dit waar te maken. Reeds 3 jaar geleden begonnen jullie met dreigen met inbeslagname van de auto, mits ik een regeling zou treffen. Regeling is getroffen en in die 3 jaar geen enkele keer gemist. Toch vinden jullie het nodig om tussentijds een deurwaarder langs te sturen omdat ik zogenaamd niet zou betalen.
Deurwaarder belt met kantoor, bleek een foutje. Gevolg honderden euro’s onterecht extra bij het totaalbedrag.
Enkele maanden later weer een dreigbrief dat mijn auto in beslag gaat worden genomen met daarbij een foto van mijn auto geparkeerd in mijn straat. Ondanks dat dit ook deze keer weer onterecht was, weer honderden euro’s extra in rekening brengen.
Vervolgens stuur Ik een brief, geen reactie. Hierna een aangetekende brief, geen reactie. Toch staat er op de datum dat de beslagname is gepland niemand voor de deur, aangezien jullie zelf ook wel door hebben dat ik niet achterloop met betalen en dat ook nooit heb gedaan.
Inmiddels hebben jullie zelfs het UWV zover om mee te gaan in jullie criminele activiteiten.
Ik betaalde namelijk netjes af, en toch leggen jullie beslag bij het UWV op mijn uitkering. Dit beslag is zodanig dat dit ver boven de beslagvrije voet uitkomt. De Belastingdienst heeft deze vastgesteld op €925,- (daarvan zijn jullie op de hoogte) maar toch mag ik blij zijn met €400 in de maand.
Uiteraard ben ik nu dan ook gestopt met het betalen van de regeling.

Ik verwacht van GGN dat alle teveel in rekening gebrachte kosten worden afgehaald van het totaal bedrag.
Ik verwacht dat het beslag bij het UWV per direct wordt opgeheven en al het geld waar teveel beslag op is gelegd in de afgelopen maanden wordt terug betaald. Het gezeur dat dit niet kan of mag kunt u achterwege laten. Ik ben voldoende op de hoogte van de Nederlandse wet en regelgeving om te weten dat een rechter hier eerder al over heeft beslist een dat u dit dan ook gewoon verplicht bent.
Daarnaast zal de regeling zoals die stond worden hervat.
Indien het bovenstaande niet is uitgevoerd binnen 2 weken zie ik mij genoodzaakt mijn klacht aanhangig te maken bij de Kamer voor Gerechtsdeurwaarders.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Ronald Roeleveld

3 maanden geleden - Je zou denken met al de gelden die jullie maandelijks onterecht innen dat jullie op z'n minst een goede klachten afhandeling op zouden kunnen zetten, maar zelfs dat niet.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 14 september 2018 om 10:22 geantwoord

Geachte heer of mevrouw, wij hebben inmiddels uw klacht afgehandeld. Zojuist is de reactie op uw klacht per e-mail aan u toegestuurd. Op dit platform kunnen wij in verband met privacywetgeving niet inhoudelijk op uw klacht ingaan. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door Ronald Roeleveld