Klacht: voor een dichte deur op kerstavond

op 14 januari 2019 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Beste, ik heb een paar weken geleden maandag, kerstavond via social deal een 4 gangen menu voor 3 personen bij soi te Amsterdam gereserveerd en betaald. Voor dat ik naar het restaurant ging heb ik nog gebeld naar de klantenservice om het adres te verifiëren. Toen ik daar aan kwam was het gesloten. Social deal was uiteraard niet meer bereikbaar en daar stond ik dan met mijn nichtje van 7 en mijn oma van 85. In de buurt en hele straat was er niets open behalve de febo. Na vele rondjes zoeken zijn we in een simpel café restaurant geëindigd. Het was te koud en we hadden natuurlijk honger. Ik had niet voor niets de deal gekocht met de zekerheid dat ze niet aanbiedingen plaatsen van restaurants die niet open zijn. Dit is belachelijk en al helemaal tijdens kerst.
Dit onacceptabel.

Groet,
C. Frank

Ik verzoek zsm het geld terug te sturen en een tegemoetkoming zou op zijn plaats zijn!

1 dag geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

17 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

Bericht van Social Deal

16 uur geleden - Beste C. Frank, Bedankt voor het geven van je feedback. Erg vervelend om te lezen dat je avond niet is verlopen zoals jullie hebben gehoopt! Ik zou graag met je mee willen kijken om een passende oplossing te vinden. Helaas kan ik geen account vinden met het e-mailadres die hier is opgegeven. Graag zou ik je willen vragen om jouw contactgegevens door te mailen via service@socialdeal.nl, dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op om dit te kunnen overleggen. Wellicht kunnen we hier nog iets in betekenen. Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, Debbie - Social Deal Klachtenafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door Esperancab