Klacht: Voor €1.558, – laminaat besteld, verkeerd afleveradres wordt niet gecorrigeerd.

op 28 november 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Ik bestelde vandaag voor €1558 aan laminaat en toebehoren bij Hornbach. Per ongeluk had ik bij aflever adres de verkeerde gegevens ingevuld. Direct na bestelling heb ik gebeld om dit recht te zetten. Er wordt gereageerd dat dit niet meer te veranderen is en dat er niets aan te doen is dat de bestelling dan op het verkeerde adres wordt bezorgd.

Dit terwijl er bij hun veelgestelde vragen onder Vragen over de verzending/levering staat: Is levering aan een ander adres mogelijk?

Natuurlijk kun je je bestelling ook aan een ander adres laten leveren. Je kunt nu eenmaal niet altijd thuis zijn.
Het is niet mogelijk pakketten te verzenden naar een postbusadres.

Als de zending op tijd wordt afgeleverd op het juiste adres

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Rpbesems

3 dagen geleden - Vandaag weer 2 gesprekken met Hornbach gehad, zij blijven halsstarrig bij hun standpunt dat het aflever adres niet gewijzigd kan worden. Dit terwijl de transporteur aangeeft dat het enige wat er hoeft te gebeuren is een mail vanuit Hornbach met het gewijzigde adres.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Rpbesems