Klacht: Voor de zoveelste keer moetwillig niet bezorgen pakket

op 14 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het is ongelooflijk maar postnl flikt het weer om moetwillig niet te bezorgen en de medewerker plakt gewoon een geen gehoor sticker op het pakket en is nooit aan de deur geweest.
Na de zoveelste keer ben ik het spuugzat zit de gehele dag te wachten op het pakket voor mijn zaak en controleer verschillende keren op het internet op de track en trace code en uiteindelijk tegen 18.00 uur staat er “We hebben u om 17:39 uur gemist. Wat komt u uit?” dan zakt mij de broek weer af, eigenlijk is dit dezelfde klacht als 2 maand terug (2017-07-18 13:59:48) Die tweedehandse postlui van tegenwoordig komen gewoon niet omdat ik even buiten hun route woon.
De oplossing die postnl toen voorstelde was dat ze de klacht zouden doorgeven aan de leidinggevende en dat ik er verder niks meer van zou horen, nu dat klopt ook ik hoorde ook niks meer maar dat die postlui wat geleerd hebben NEE
Het gaat om pakketnr 3STOTZ0105523

gewoon doen waar je voor betaald wordt namelijk het bezorgen van pakketten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 september 2017 om 10:58 geantwoord

Geachte heer Hoogen,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt en dat de bezorger regelmatig niet langskomt, terwijl dit wel in de status wordt aangegeven. Dit is uiteraard niet de bedoeling, ik kan me voorstellen dat u hier erg teleurgesteld en boos over bent. Graag geef ik u een toelichting.

Ik heb hier wederom een melding van gemaakt, de teamleider gaat dit weer bespreken met de bezorger. Al deze meldingen worden opgeslagen en natuurlijk serieus opgepakt. Hopelijk gebeurt het nu in de toekomst niet weer. Aan de hand van uw tracking code zie ik dat u het pakketje gelukkig hebt ontvangen.

Heeft op 14 september 2017 om 12:08 geantwoord

Nee want dit is precies hetzelfde wat anderhalf maand geleden mij ook verteld is.
Ja het klopt ik heb het pakket ontvangen maar de gehele middag wachten op de pakketbezorger die maar een sticker erop plakt dat niemand thuis is, die middag had ik ook anders kunnen besteden.
Daarom heb ik totaal geen vertrouwen meer in Postnl en dat zij de klachten serieus behandelen want het gebeurt binnenkort toch weer.
Ik zou zeggen \"tot de volgende klacht binnenkort'

Alle klachten die gemeld zijn door Fotorobert