Klacht: Voor de (minimaal) derde keer op rij buiten tijdvak bezorgd

op 26 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling bij de Wehkamp geplaatst en aangegeven het tussen 18u en 21u te willen. Ik heb al eerder meegemaakt dat de bestelling te vroeg werd geleverd (of opgehaald!), dus ik kom om 17u hier binnen en er staat al een pakket!! Ik had geluk dat een huisgenoot het aan kon nemen, anders had het alweer bij de buren bezorgd moeten worden! Dit is nu al minimaal de vijfde keer (van de 5 of 6) dat jullie buiten het tijdvak voor de deur staan en sowieso de derde keer op rij.

Gewenste Oplossing:

Inmiddels vind ik dat ik wel eens compensatie verdien, tenminste korting op het verzenden van mijn pakket naar Amerika.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 mei 2017 om 14:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Spijtig om te moeten vernemen dat de bezorger niet binnen tijdsindicatie is geweest. Echter is dit een indicatie en geen garantie van levering. We kunnen u hiervoor geen vergoeding geven. Mocht u niet willen dat uw pakket bij de buren wordt geleverd kunt u dit altijd via de verzender aangeven.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Lotte22