Klacht: voor de deur ge zet

op 23 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

dag me vrouw of meneer

ik wil een klacht in dienen voor post nl

ik kreeg gisteren een besteling doe en se zeten het voor de deur ens waren we niet thuis en word het ge piekt door iemand ik wil daarom een klacht in dienen voor postnl mijn mail adres is [email protected] met vriendelijken groetjes van timo permentier

als se aan belen en het af geven aan ons

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 23 maart 2020 om 13:04 geantwoord

Geachte heer,

Mijn excuses voor het feit dat u dit pakket onbeheerd bij u voor de deur is achtergelaten. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik zie echter dat u in België woont. Ik werk op de klantenservice in Nederland en heb geen inzage in de bezorging in België. Ik adviseer u om dit te melden bij PostNL België via www.postnl.be Wellicht is het tevens verstandig om uw e-mail adres uit de tekst te verwijderen. Dit heeft u nu openbaar geplaatst.

PostNL Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door timo permentier