Klacht: voor de deur ge zet

op 23 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

dag me vrouw of meneer

ik wil een klacht in dienen voor post nl

ik kreeg gisteren een besteling doe en se zeten het voor de deur ens waren we niet thuis en word het ge piekt door iemand ik wil daarom een klacht in dienen voor postnl mijn mail adres is [email protected] met vriendelijken groetjes van timo permentier

Gewenste Oplossing:

als se aan belen en het af geven aan ons

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 maart 2020 om 13:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat u dit pakket onbeheerd bij u voor de deur is achtergelaten. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik zie echter dat u in België woont. Ik werk op de klantenservice in Nederland en heb geen inzage in de bezorging in België. Ik adviseer u om dit te melden bij PostNL België via www.postnl.be Wellicht is het tevens verstandig om uw e-mail adres uit de tekst te verwijderen. Dit heeft u nu openbaar geplaatst.

Met vriendelijke groet,

PostNL Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door timo permentier