Klacht: Voor de derde keer op rij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren voor de derde keer bij de Wehkamp een pakketje besteld. En helaas vandaag voor de 3e keer geen pakketbezorger van de DHL geweest. Melding van de bezorger is dat wij niet thuis zouden zijn. Echter ben ik de hele dag thuis geweest en ligt er ook geen ” pakket gemist” briefje op de mat. Erg jammer dat het voor DHL blijkbaar te moeilijk is om onze voordeur te vinden!

Gewenste Oplossing:

Zodra DHL werknemers aanneemt die met een TomTom kunnen omgaan!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 juni 2017 om 13:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Naomi,

Bedankt voor het bericht. Je geeft aan dat er een 'niet thuis' melding is gegeven terwijl je wel thuis was. Ook heb je geen bezorger gemist kaartje ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en ik heb hier dan ook een melding van gemaakt.

Ik heb de zending voor je nagekeken en ik kan zien dat het pakket inmiddels is afgeleverd bij de Parcelshop. Zou je bij het afhalen ook jouw legitimatiebewijs willen meenemen?

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Groet,

Shannon, klantenservice DHL Parcel

Heeft op 29 juni 2017 om 14:09 geantwoord

Klopt inderdaad dat het nu is afgegeven bij een ophaalpunt. Echter neemt dat niet weg dat ik het pakketje thuis bezorgd had willen hebben. Ik er maar voor gekozen heb om het pakket zelf op te halen omdat de DHL bezorger mijn voordeur blijkbaar niet kan vinden. Wehkamp heeft ook al 3 keer een klacht gemeld. Blijkbaar worden deze niet heel serieus genomen door DHL.

Alle klachten die gemeld zijn door Naomi is nog altijd aan het wachten