Klacht: Voor de derde keer een klacht over de bezorger

op 19 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag verwachte ik een pakket. Helaas moet ik voor de derde keer in 1 maand tijd een klacht indienen tegen de bezorger!!

Er is aan mij beloofd door PostNL dat de desbetreffende bezorger aangesproken zou worden conform de bevestiging van PostNL d.d. 11 mei jl:

Geachte mevrouw, heer Joemmanbaks,

Hartelijk dank voor uw melding op 11-5-2020 over de zending met barcode 3SDMGS149532309. Hierdoor kunnen we de kwaliteit van onze dienstverlening continu verbeteren.

U heeft de melding gemaakt met onderstaande klantgegevens:

FS Joemmanbaks
(Adres)

We hebben uw melding doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. De bezorger is naar aanleiding van uw melding hierop aangesproken. We gaan er vanuit dat de situatie zich nu niet meer voordoet.

Heeft u in de toekomst nog vragen of opmerkingen? Ga dan naar postnl.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,

Het team van PostNL

Vermoedelijk is de pakketbezorger niet aangesproken of hij heeft er maling aan om wat te bezorgen bij mij.
Vandaag kreeg ik namelijk het bericht dat mijn pakket bij de buren op een andere etage is afgeleverd. IK WAS DE HELE DAG THUIS EN MIJN DEURBEL WERKT WEL!

Ik weet dat het een bezorger is die geregeld klaagt over mijn pakketten. Hij is mij gewoon aan het treiteren. U kunt zien dat dit mijn derde klacht is dat mijn pakket niet wordt geleverd door PostNL! Ik durf te wedden dat ik geen eens een kennisgeving heb ontvangen in mijn brievenbus. Het is maar dat ik de app heb van PostNL die mij deze melding gaf.

Nogmaals:
SPREEK AUB DESBETREFFENDE BEZORGER AAN MET EEN WAARSCHUWING! HIJ DOET ZIJN WERK NIET!

Gewenste Oplossing:

De bezorger MOET leveren aan mij of (indien ik niet thuis ben) op zijn minst een briefje achterlaten in mijn brievenbus.
Ik heb overigens bewijs dat hij nooit heeft aangebeld. Ik heb namelijk camerabeelden met audio. Indien u graag bewijs wenst te krijgen, dan ben ik bereid om dit te verstrekken van al die keren dat ik een klacht heb ingediend.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 mei 2020 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u ondanks eerdere meldingen geen verbetering merkt in de bezorging op uw adres. U geeft aan dat een pakket bij de buren is afgeleverd terwijl u zelf thuis was. Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik de manager van de verantwoordelijke bezorger weer op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. We nemen iedere melding serieus, het is aan de leidinggevende om gepaste actie te ondernemen. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zeker zijn of haar verantwoordelijkheid in nemen. Indien een bezorger geen verbetering laat zien na herhaaldelijke meldingen zal dit consequenties hebben voor zijn werk. Ik vertrouw erop dat de ondernomen actie ervoor zal zorgen dat dit soort situaties zich niet meer zullen voordoen. Mijn excuses voor de gang van zaken en de overlast die u hiervan heeft ondervonden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 19 mei 2020 om 11:47 geantwoord

Dit is precies dezelfde reactie die ik de vorige keer ook kreeg. Waardeloos!

Alle klachten die gemeld zijn door FarzSJ