Klacht: Voor de 3e keer zonder pardon ons huisje uitgejaagd

op 24 juni 2021 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Het is nu voor de zoveelste keer, dat we met voorkeur geboekt hadden bij Center Parcs en in korte tijd, is het ook alweer voor de 3e keer, dat we ons huisje uitgejaagd worden, zonder enig overleg en met als excuus..werkzaamheden. Dit hadden ze naar mijn mening kunnen weten en nu is het bij het laatste huisje zo, dat het huisje wat wij gehuurd hadden met voorkeur, verbouwd gaat worden en ze ons direct in het huisje ernaast hebben gestopt. Wij betalen dus 1250 euro met herrie om in een huisje in de Limburgse Peel te moeten genieten van een hoop herrie.

Voor de 2e keer dat het al fout ging, hebben ze ons willen paaien met een zgn welkomstmandje, wat we nog moeten ontvangen en bij de 1e keer viel er al helemaal niets in te brengen.

Nu is het zo, dat ene Joke daar het lot van zoveel gezinnen in handen heeft, maar waarschijnlijk zit zij heerlijk te genieten in het Terhills Resort in Belgie, want aan deze problematiek wordt totaal niets gedaan. Men roept allemaal bij CP: CP neemt contact met u op, maar dat moet nog op gang komen. Probleem is dat we dit jaar 6 huisjes in totaal hebben gehuurd en vragen we ons nu af of we bij de resterende 5 huisjes erook uitgebonjourd zullen worden en moeten we het maar pikken, dat dit voor de 3e keer gebeurt en moeten we ook nog in de herrie gaan zitten voor heel veel geld in vakantietijd?

Kleine update:

CenterParcs vindt het heel normaal dat ze tot 3x toe mensen hun huisje uitjagen en dat je er wel naast moet gaan zitten in de herrie en daar dus 1250 euro voor moet neerleggen. Absurd gewoon! Wij zullen er niet meer boeken. Wees dus zeker gewaarschuwd

Wanneer er duidelijkheid komt over eventuele overlast bij huisje 3 in de zomervakantie en wanneer we garanties krijgen, dat we bij de resterende 5 huisje niet weer ons huisje uitgejaagd zullen worden en anders al ons betaalde geld terug en gaan we wel elders op vakantie.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chris1963