Klacht: Voor alle gedupeerde van 2de kans witgoed

op 26 augustus 2016 over 2de kans witgoed in de categorie Electronica Winkels - lokaal

Dag allemaal, ik ben ook een gedupeerde van 2de kans witgoed, ik heb een advocaat in arm genomen, en procedure gestart, ik ga hem dagvaarden want ik wil mijn geld terug, mis allen staan wij nog sterker, voor 15€ eigen bijdrage krijg je je geld terug of misschien komen jullie ook in aanmerking voor toevoeging dan hoeven jullie niks te betalen,
Denk aub vooral niet, het gaat om paar tientjes laat maar, het is een principiële kwestie, en deze firma belooft heel veel en komt geen een afspraak na.
Deze bedrijf moet gestopt worden,

Laat je niet intimideren door deze jongens,
Meld je bij me ga ik jullie doorverwijzen naar mijn sdvocaat.
Mijn email: Bouchra.khattabi@gmail.com

Geld terug

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 2de kans witgoed

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 2de kans witgoed nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Bouchra Khattabi

2 maanden geleden - Ik heb mijn geld terug gekregen nadat 2de kans witgoed brief heeft ontvangen van mijn advocaat. Ilyas die jullie loopt te dreigen is maar een medewerker, hier is de tel van de broertje van de eigenaar 6 14 03 01 66, Eigenaar zelf runt andere bedrijf, toen hij daar werkte ging alles goed, broertje samen met die ilyas, doen niet anders dan mensen oplichten. Dames en heren, waarschuw ook belasting dienst, alles wat zij doen is zwart, geen pin, niks, op factuur staat geen btw en factuur nummer wat wel verplicht is voor elke bedrijf. Trap niet in hun garantie, of praatjes het zijn oplichters nummer 1. Neem gesprekken op, bewaar sms'jes en stuur kopie van hun factuur naar inspectie belastingdienst.

Alle klachten die gemeld zijn door Bouchra Khattabi