Klacht: Volstrekte chaos bij DHL

op 26 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Eerste levering is mislukt; Afspraak voor 2e leverpoging wordt niet nagekomen, wel een middag thuis tevergeefs gewacht. Op track en trace is nieuwe levertermijn bepaald zonder ontvanger te informeren/geen brief in bus. Mail naar klanten service DHL levert geen oplossing omdat het DHL nummer dat op de briefkaart van gemiste levring staat bij DHL helaas niet bekend is. Nummer van leverancier moet eerst bij levrancier achterhaald worden Vervoltgens het leveradress aangepast maar aangepast naar Parcel shop. Volgens track aan trace is weer aan huis geleverd (zonder briefkaart in bus??) en zou ook bij parcel shop geleverd zijn maar weer mee terug genomen. De dag erna herhaald zich dezelfde ceremonie.
Ik heb al veel bestelling via internet aan huis geleverd gekregen, maar nog nooit met DHL. Maar deze onbegrijpelijk chaos spant de kroon.
Als consument kan im dit slechts als een volstrekte onbegrijpelijke chaos kwalificeren!

Als het bedrijf zich aan afspraken en dat doet wat is afgesproken in plaats van als een kip zonder kop rondjes draaien.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 26 mei 2017 om 14:34 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Ik zie dat er inderdaad het een en ander is gebeurt met uw zending waardoor we deze niet al na de eerste poging bij de parcelshop hebben gekregen. Of dit een planning of een IT probleem is durf ik geen uitspraken over te doen. Gelukkig is het inmiddels wel in de shop geleverd.
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Hpeusens