Klacht: Volop brood verkrijgbaar tot aan sluitingstijd.

op 03 oktober 2011 over Deen in de categorie Supermarkten

Voorheen deed ik graag boodschappen bij Deen.
Het lijkt wel alsof dit filiaal een beetje achtergebleven is vergeleken met andere filialen.
Ik moet zelf elke dag werken tot 18uur en daarna ga ik boodschappen doen en dan komt de ergenis.
Geen brood meer verkrijgbaar! Terwijl buiten gereclameerd wordt met ik citeer: Volop brood verkrijgbaar tot aan sluitingstijd. En dat is dus niet zo! Vlees en melk zijn ook niet meer in de schappen te vinden.
Als ik het aan een van de medewerkers vraag om een brood wordt ik totaal niet klantvriendelijk geholpen ze zijn chagrijnig en dat is aan het gezicht af te lezen, vaak is er ook helemaal niemand meer te vinden bij het brood. Dus ben ik verplicht om naar een andere winkel te rijden om toch nog een brood te kunnen kopen (wat heel lastig is na zessen). En toch wil ik wel brood mee naar mijn werk de volgende dag maar dat zit er soms niet in omdat het nergens meer verkrijgbaar is.
Het lijkt de medewerkers en manager van dit filiaal in Heerhugowaard niets te kunnen schelen.

Misschien een andere manager.
Dat er op wordt gelet dat klanten niet teveel inslaan van een soort product. Want er zijn mensen die gewoon 15pakken melk inkopen en 6 broden in een keer meenemen.
Misschien is het een idee om wat brood achter de hand te houden voor de mensen die \'s avonds pas boodschappen kunnen gaan doen. En een klantvriendelijkheidstraining voor de medewerkers.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Deen in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Deen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Deen

Heeft op 20 oktober 2011 om 11:52 geantwoord

Deze klacht is dubbel ingestuurd. Wij gaan aan de slag met deze klacht. Antwoord hierop volgt via de nog openstaande versie.

Alle klachten die gemeld zijn door AenW