Klacht: Volledige restitutie niet betaald gekregen

op 03 maart 2017 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In januari zouden wij een weekend weg gaan maar werd onverwachts ons dochtertje van 6 mnd opgenomen in het ziekenhuis. Expedia beloofde het bedrag volledig terug te betalen. Tot op heden niets ontvangen. Ik ben hier meerdere malen mee bezig geweest per mail en telefoon maar ze zijn niet bereikbaar en op mail krijg ik ook geen reactie.

Geen expedia meer voor ons!

Gewenste Oplossing:

Bij volledige uitbetaling van het bedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Lot83

3 maanden geleden - Ik ben blijven volhouden met mailen en bellen. Heb nu eindelijk het bedrag terugbetaald gekregen. Ik zal echter niet weer bij expedia boeken aangezien het al sinds januari speelt.

Alle klachten die gemeld zijn door Lot83