Klacht: Volgens Track en Trace zijn pakketten bezorgd echter is niets ontvangen

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op vrijdag 22-12-2017 ontvang ik van DHL een mail waarin staat dat er twee pakketten afgeleverd zouden worden op 22-12 tussen 14:00 en 18:00.
Ik blijf de dag thuis om het in ontvangst te nemen en ik controleer ondertussen de track en trace site voor updates. Tot mijn stomme verbazing zie ik om 17:30 dat de pakketten zijn bezorgd om 17:22.
In de brievenbus is geen briefje DHL te vinden (wellicht bij de buren afgeleverd). Na DHL te hebben gebeld met de vraag hoe dit kan kunnen ze me niets vertellen, ze willen niet eens even de koerier bellen om te vragen hoe het zit!
Bij de buren is het helaas ook niet afgeleverd.

Ik wil graag mijn pakketten in ontvangst nemen. Waar zijn ze nu?

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 17:03 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens is de zending afgeleverd. Indien u het niet heeft ontvangen wil ik u adviseren dit te melden bij de afzender van het pakket. Zij kunnen ons als opdrachtgever van DHL vragen om dit verder voor u na te kijken.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 29 december 2017 om 21:15 geantwoord

Nadat de zender contact heeft opgenomen met DHL is vandaag alsnog één van de twee pakketten bezorgt. Het tweede pakket is blijkbaar (volgens DHL klantenservice) zoek bij/in het sorteercentrum.
Nadat de zender wéér contact met DHL heeft gehad, kán het zo zijn dat het laatste pakket morgen wordt geleverd. Zo niet, dan wordt het teruggestuurd naar de zender en mag het weer opnieuw worden opgestuurd...
DHL is blijkbaar niet echt in controle.

Alle klachten die gemeld zijn door Robbert82