Klacht: Volgens DHL pakket geleverd en ondertekend maar niets ontvangen

op 03 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgens Amazon en het tracking systeem van DHL zou mijn bestelling 26-4-2016 om 11:27 geleverd zijn en ondertekend met mijn naam maar ik was aan het werk om die tijd. Vandaag heb ik met DHL gebeld en hun bevestigen dat het pakket afgeleverd zou zijn op die datum en tijd. DHL zei mij dat ze niets voor mij kunnen doen en dat ik contact met de Amazon moest opnemen. Amazon heeft contact met DHL opgenomen en zijn tot de conclusie gekomen dat iemand (de koerier zelf?) mijn pakket heeft meegenomen… Het artikel is niet meer leverbaar en verder nergens te krijgen. Ik ben hier erg boos om aangezien ik zo blij was dat ik het laatste exemplaar van dit artikel, na lang zoeken, heb kunnen bemachtigen. Waar is mijn pakket nu DHL? Ik zou het graag alsnog ontvangen.

Als het pakket alsnog geleverd wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 03 mei 2016 om 15:22 geantwoord

Beste meneer Aughuet,

Wat naar dat uw zending op afgeleverd gemeld staat, terwijl u de zending niet heeft ontvangen. U geeft aan dat Amazon hier een onderzoek voor heeft opgestart maar dat dit niet tot positief resultaat geleden heeft. Amazon kan dan de zending bij ons claimen, en u kunt de waarde bij Amazon claimen. Indien een onderzoek gesloten is, hebben wij alle stappen ondernomen die wij kunnen nemen en is het voor ons helaas niet mogelijk verder onderzoek te doen.

Met vriendelijke groeten,

Sanne