Klacht: Volgens DHL pakket bezorgd maar niet ontvangen!

op 29 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dinsdag zou ik 2 pakketten van Kruidvat ontvangen. Bezorger zou tussen 14.00-18.00 uur leveren. Om 13.15 lag er een briefje in de bus omdat ik niet thuis zou zijn. Even later kreeg ik een email dat 1 pakket wel bezorgd was. (?) Ik was toch niet thuis?
De volgende dag werd maar 1 pakket van Kruidvat geleverd. Het andere pakket is verdwenen. Ik vermoed dat het aan de volgende klant op de route is gegeven. Ik bestel vaker en bij DHL gaat de laatste tijd wel vaak iets fout. Ik word al zenuwachtig als ik weet dat DHL het gaat leveren. Hoe kan 1 pakket wel bezorgd zijn en 1 pakket niet als ik volgens de bezorger niet thuis was?

Ik ben tevreden als ik mijn pakket ontvang natuurlijk. En als DHL de moeite neemt om dit netjes op te lossen. Het zou fijn zijn als dit serieus genomen wordt en als er iets aan gedaan wordt om de kwaliteit te verbeteren

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 29 juni 2017 om 14:25 geantwoord

Goedemiddag Juliette,

Dank je wel voor jouw bericht. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg verwarrend is. Goed dat je dit bij ons aangeeft. Ik ga hier sowieso een melding van maken bij ons depot.

Toch is het wel belangrijk om dit ook te melden bij Kruidvat. Zij kunnen dit namelijk bij ons doorgeven en een onderzoek starten. Zo kunnen we achterhalen wat er mis is gegaan en het pakket alsnog afleveren bij je.

Sorry voor het ongemak. Laat het ons vooral weten wanneer je nog andere op- of aanmerkingen hebt zodat wij dit inderdaad kunnen meenemen.

Groet,

Shannon, klantenservice DHL Parcel

Heeft op 30 juni 2017 om 09:55 geantwoord

Er is nog geen oplossing. Mijn pakketje is nog steeds niet terecht. DHL maakt er echt een puinhoop van en als het is opgelost gaan ze vervolgens op dezelfde voet verder zodat je de volgende keer hetzelfde mee kan maken. DHL moet zijn chauffeurs opvoeden en zorgen dat ze netjes hun werk doen, zoals het hoort. Gisteren stond er tot overmaat van ramp een DHL bezorgster aan de deur, zoals iedere week, met een pakket voor de buren. Daar werk ik ook niet meer aan mee! Ik ben zo onderhand een servicepoint! En als je nee zegt krijg je ook nog een grote bek van een bezorger.(niet gisteren maar een paar weken geleden, echt een hork, alsof de buren mijn verantwoordelijkheid zijn!) Waardeloos!
Overigens wil ik nog wel zeggen dat er wel enkele hele nette DHL bezorgers werkzaam zijn in deze wijk. Ik ben dus niet ontevreden over alle bezorgers! Dat zou niet eerlijk zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door