Klacht: Volgens de track&trace gegevens is de pakket geleverd, maar ik heb helemaal niks ontvangen

op 09 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgens de track tracé gegevens is de pakket geleverd, maar ik heb nooit wat ontvangen, voor deze pakket moest getekend worden en er is ook geen handtekening gezet. mijn pakket is gewoon is gestolen!

3SQWRH009406886

ik wil weten waar mijn pakket twv 816 euro is.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 september 2016 om 11:57 geantwoord

Geachte heer Amri,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u uw zending niet heeft ontvangen, terwijl hij volgens de track&trace informatie wel is afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat u hierdoor verontrust bent. Mijn excuses hiervoor. Graag informeer ik u hierover.

Om u te kunnen vertellen wat er met de zending is gebeurd, is nader onderzoek nodig. Dit onderzoek kan worden opgestart door onze opdrachtgever, de afzender. Ik raad u daarom aan de afzender te contacteren voor eventuele vervolgstappen.

Alle klachten die gemeld zijn door hassan235