Klacht: Volgens de track&trace gegevens is de pakket geleverd, maar ik heb helemaal niks ontvangen

op 09 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 september 2016 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Amri,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u uw zending niet heeft ontvangen, terwijl hij volgens de track&trace informatie wel is afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat u hierdoor verontrust bent. Mijn excuses hiervoor. Graag informeer ik u hierover.

Om u te kunnen vertellen wat er met de zending is gebeurd, is nader onderzoek nodig. Dit onderzoek kan worden opgestart door onze opdrachtgever, de afzender. Ik raad u daarom aan de afzender te contacteren voor eventuele vervolgstappen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door hassan235