Klacht: Voice-over Da’s Lachen!

op 02 oktober 2011 over RTL 7 in de categorie Omroepen

Ik wil hierbij graag klagen over de voice-over van uw programma Da’s lachen!, namelijk Martin Stoker.
Deze voice-over is veruit de slechtste die ik ooit heb mogen aanhoren. De tekstjes lijken altijd rechtstreeks van papier opgelezen te worden, en vaak zegt hij hierbij een aantal keer exact hetzelfde. Ook zijn intonatie is niet om aan te horen, ik durf zelfs zo ver te gaan te zeggen dat de kunsten van de heer Stoker alle humor aan het programma onttrekt.
Tevens is het gebrek aan talent van Martin Stoker als voice-over me vaker opgevallen bij RTL-programma’s. (denk hierbij aan Politie op je hielen, Sport, levensgevaarlijk, Gevaarlijkste politieachtervolgingen, Stom, stommer, stomst etc.)
Deze programma’s voelen altijd aan als goedkope opvulling van zendtijd, en ik ken in mijn omgeving letterlijk niemand die zich amuseert met deze programmatuur. De meest gehoorde klacht hierbij is dan ook vaak de presentatie door de heer Martin Stoker.

Gebruik Martin Stoker niet langer als presentator/voice-over voor uw programma's, zéker wanneer de programma's humoristisch moeten zijn.
Maar beter zou zijn wanneer u zijn kunsten geheel links liet liggen.

Alle klachten die gemeld zijn door jarenlange.ergernis