Klacht: VOG aanvraag

op 14 mei 2020 over MOLLIE BV in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 23 April VOG aangevraagd, direct betaald via Ideal
tot op heden nog niks ontvangen.
omdat mijn werkgever deze VOG met spoed nodig had, heb ik deze inmiddels bij de gemeente aangevraagd.
Graag € 41,35 terugboeken naar mijn rekening.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik € 41,35 weer terug gestort heb gekregen van U

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MOLLIE BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MOLLIE BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Reentje