Klacht: Voel mijn opgelicht

op 04 maart 2016 over Local Online Marketing in de categorie Adviesbureau

Hallo \”local online marketing / ad experts\”
Ik wil mensen waarschuwen die dit misschien ook hebben meegemaakt!!!

Vorige week is Rallph van der weijde op bezoek geweest en ik heb een contract getekend voor 2 maanden. althans dat dacht ik (en weet ik zeker!!)
Enfin, Nu zit ik er 12 maanden aan vast! Ik voel me zwaar opgelicht omdat je ook duidelijk ziet dat het nu ingescande document vervalst is! Ook ben ik van mening dat jullie eerst \”MKBSEM\” waren als bedrijfsnaam. Waarom veranderen jullie een bedrijfsnaam? Bovendien doen de verhalen die ik lees mijn niet veel goeds!

NIETS contact moet worden stopgezet ! De belastingdienst weet er zometeen MEER van

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Local Online Marketing in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Local Online Marketing een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Local Online Marketing

Heeft op 09 maart 2017 om 21:22 geantwoord

Onjuist bericht met als doel laster! laat u niet beïnvloeden. Helaas zijn deze beschuldigingen onjuist. Uiteraard hebben wij geen klanten met de bedrijfsnaam digital Quarter. Dit is geen bedrijfsnaam (onjuiste berichtgeving met een fake account, kijkend naar gebruikte emailadres, dit is duidelijk aangemaakt met een tijdelijk karakter.
Insteek is om ons hier in een negatief daglicht te zetten. Het is dus onjuist wat er hier geschreven wordt. Wij zijn een nette organisatie met hoog opgeleid personeel en wij staan voor kwaliteit in onze dienstverlening.

Alle klachten die gemeld zijn door DigitalQuarter.nl