Klacht: voel me bedrogen

op 11 december 2016 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 4 dec. j.l. bij vanoutlet.nl voor mijn kleindochter voor Kerstmis een Frozen wekker die ze graag wilt hebben besteld, zou de volgende dag geleverd worden, maar tot op heden 11-12 niets ontvangen, wel een email waarin ze stellen het verstuurd te hebben op 5-12! Heb inmiddels ergens anders bedoeld wekkertje besteld, want de Kerstman kan zo,n kleine meid toch niet teleurstellen, wel?

Gewenste Oplossing:

als ik mijn geld van ze terug ontvangen heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vanoutlet.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vanoutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vanoutlet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vanoutlet.nl

Heeft op 22 april 2017 om 02:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant

Wat jammer dat u een klacht heeft over uw aankoop bij Vanoutlet.nl
Hopelijk is uw klacht reeds opgelost ,
Mocht uw klacht niet opgelost zijn mag u onze klantenservice bereiken via sales@vanoutlet.nl voor een oplossing.
Wij doen onze best om alle klachten op een nette manier op te lossen .

Met vriendelijke groeten
Vanoutlet.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vanoutlet.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door theojack