Klacht: Misleiding en klantonvriendelijk

op 25 juli 2019 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Al 2 jaar ben ik klant bij Vodafone en telkens vallen mij bij het stellen van een vraag of deponeren van een klacht twee zaken op:
1) het keurig door Vodafone in een mail gemelde incidentennummer correspondeert nooit met het latere referentienummer dat meldt wanneer de case gesloten is. Kortom, verwarring wanneer er meerdere cases tegelijk lopen.

2) Waar ik echter al 2 jaar krankjorum van word is de mail die mij een aantal dagen na het indienen van mijn klachtvraag meldt dat de case (met referentienummer x) gesloten is onder vermelding van de mededeling dat ik alles rustig kan nalezen op My Vodafone. Als ik daar vervolgens naartoe link staat daar wederom de mededeling dat de case gesloten is met nergens een antwoord op de vraag of de case in mijn voor- of nadeel werd beslecht.

Ik vind deze gang van zaken misleidend, klantonvriendelijk en in strijd met de elementaire beginselen van marketing. Noch het invullen van fraude- of klachtenformulieren noch het bellen van de klantenservice (een medewerker had u moeten mailen over ons antwoord) heeft mij tot vandaag iets verder gebracht.

Ik kan onmogelijk de enige zijn die deze ervaringen met V heeft dus waarom onderneemt de manager van de afdeling Customer Support al jaren niets tegen deze tergende situatie en komt de afdeling klantenservice niet in opstand?

Groet,
Rein Janssen
0655783222

als mijn vraag of klacht wordt beantwoord en ik niet het bos in word gestuurd met teksten (zonder bijlage) dat mijn case gesloten is.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nienke56