Klacht: Abbonnement afgesloten en na 2 maanden een prijsverhoging

op 12 oktober 2019 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedeavond

Heb recent na jaren een telefoonabbonnement afgesloten bij vodafone.
Echter heb ik op mijn 3e rekening een prijsverhoging.
Dit vind ik onbeschoft, ik sluit een abbonnement af of twee jaar met verwachte kosten. Prijsverhoging is 38 cemt per maand.
Het gaat mij ook niet om die 38 cent maar gewoon de manier waarop dit gebeurd.
De voorwaarden die ik voor mijn neus had werd dit niet duidelijk aangegeven. Mijn vorige provider tele2 heeft mij dit geintje de 7 voorgaande jaren nog nooit geflikt.

Ze noemen het inflatiecorrectie, nou een bedrijf die op deze manier zaken doet met consumenten verliest bij mij elke vertrouwen.
Ik voel mij hier niet gerespecteerd met de manier van zakendoen van vodafone

Gewenste Oplossing:

Prijsverhoging ongedaan maken, geen prijsverhoging gedurende de afgesloten abbonnementsduur .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Feraturion