Klacht: Vodafone wil, na toezegging om gemaakte kosten voor dataverkeer terug te boeken, niet tot betalen overgaan omdat ik niet gereageerd heb binnen 7 dagen

op 03 november 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Als reactie op mijn email om ongewenste kosten voor data verkeer in de maand september (na aanschaf smartphone) terug te krijgen schreef vodafone mij hetvolgende:
Uit coulance zal ik de kosten voor dataverkeer in september voor u crediteren. U ontvangt hiervan een creditnota zodra de rekening Oktober beschikbaar is.
Deze creditnota zal vervolgens in mindering worden gebracht op de automatische incasso van de rekening Oktober.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Dit leek mij een goed voorstel en in afwachting op de rekening van oktober hoopte ik de kosten terug te krijgen.
Helaas was dat niet zo.
Als reaktie op de vraag waarom niet, kreeg ik herhaaldelijk hetvolgende antwoord:

Nadat wij uw e-mail beantwoord hebben, heeft u 7 dagen de tijd om op hierop te reageren. Na deze 7 dagen wordt uw vraag gesloten en is het niet meer mogelijk om hierop te reageren. Uw reactie is helaas niet binnen 7 dagen ontvangen. Wilt u alsnog een reactie sturen, dan verzoeken wij u vriendelijk om een nieuwe e-mail te sturen via onze website vodafone.nl

Mij is niet duidelijk waarom ik had moeten reageren binnen 7 dagen. Ik had over deze betalingsregeling geen vragen

Ik ben tevreden als deze kosten (54,94 euro) alsnog aan mij teruggeboekt worden.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 05 november 2011 om 14:15 geantwoord

Vodafone Webcare heeft een e-mail gestuurd met uitleg over de credit factuur en hoe deze verrekend wordt.

Heeft op 06 november 2011 om 12:13 geantwoord

Geachte Vodafone medewerkers,

Ik ben erg blij met de door jullie aangeboden oplossing!
Voor mij voelt het aan als een vorm van gerechtigheid.
Jammer dat het via deze weg moest gaan, maar goed.
Dank jullie.
Met vriendelijke groeten,
Marc Rammeloo

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door skippy48