Klacht: Vodafone valt me nog steeds lastig

op 18 augustus 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vodafone valt me telefonisch lastig.
Dit heb ik vorig jaar al aangegeven bij vodafone, ook via de mail.
Ze zouden ermee stoppen, maar 1 jaar later is het nog steeds niet gestopt.

Telefoniste wilde niet opschrijven dat ik niet meer gebeld wilde worden en me doorverbinden met het bel-me-niet register waar ik dus al ben ingeschreven, te dom voor woorden. Luistert niet naar de klant maar speelt haar riedeltje af.

Eerstvolgende mogelijkheid ga ik deze incompetente bozo’s boycotten.

Gewenste Oplossing:

Als vodafone zich aan de regels houdt, aan de eigen belofte houdt en aan het bel-me-niet register en recht van verzet houdt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door K.G. Koning