Klacht: Vodafone Slechte Service

op 19 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

3 Weken gelden heb ik mijn BB 9700 opgestuurd via de winkel van vodafone. Nu is het zo dat het via dynafix is te traceren wat de status is van je reperatie hij is binnengemeld op de 26-09 2011 en sind 29-09 2011 is de status wachten op omruil.
Besloten te bellen nadat, 2 weken status wachten op omruil niet veranderde. Hele lange wachttijden bij Dynafix en de rekening loopt aardig op omdat het een 0900 nummer is. Kreeg een medewerker aan de telefoon waarvan ik te horen kreeg dat het toestel niet meer te repareren was en omgeruild zou worden voor een nieuwe, op mijn vraag hoe lang het nog zou duren kon men geen antwoord geven want Blackberry had ze niet meer dus ik moest maar wachten. Nu 3 weken verder weer gebeld nog steeds helaas niet bekend wanneer hij binnenkomt, gebeld met de klantenservice van Vodafone situatie besproken maar helaas konden zij er ook niks aan doen!!!!! Ik vind dit belachelijk dat je zolang moet wachten op omruil en ze je nog steeds niet kunnen vertellen wanneer hij binnenkomt.

Graag Mijn toestel terug of een nieuwe ik ben het wachten zat ,zonder te weten hoelang ik nog moet wachten.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste gonnie28, Ik je een mail gestuurd met de vraag voor meer gegevens. Zou je hier een antwoord op kunnen geven dan kunnen we de klacht verder in behandeling nemen. Met vriendelijjke groet, Tom Vodafone Webcare

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 21 december 2011 om 11:55 geantwoord

Vodafone Webcare heeft gonnie28 op 01-11-2011 verzocht om gegevens te e-mailen. We hebbben daarna niets meer van haar vernomen. De klacht wordt gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door gonnie28