Klacht: vodafone slecht ontvangst

op 22 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

beste mensen.
ik had 3jaar terug een abbonement met Vodafone heel tevreden tot ik ging verhuizen. naar een flat 17e etage.
tot ik in eens niet meer kon bellen verbinding wert verbroken signaal wegvalt en terug komt. erg iritant mensen die mij sms of belde kregen mij niet te pakken. sms die met vertraging binnen komen. soms wel paar uur vertraging.
dus ik belde vodafone. met de klacht wat ik had. ze zijden van ga naar servicepoint dan kan je een nieuwe simkaart halen. ik dacht prima dat doe ik even 1maal daar gekomen kreeg ik nieuwe simkaart helemaal happy zal je zeggen.
en jou hoor zelfde problemen. ik weer klanten service gebeld van ik heb nog steeds het zelfde probleem. ze zijden dan zal ik een ander toestel probleren zal daar aan liggen. (ik wist van me zelf dat me toestel goed was) en ik bleek gelijk te hebben. lag aan vodafone. ik weer aan de telefoon en gemeld dat ik nog steeds het zelfde had. hun opgenomen om een onderzoek te starten. en dat ze met mij contact zullen opnemen 2 weken later belde een specialle afdeling mij op om testen uitevoeren omte kijken wat de oorzaak is. dus moest hem op gsm zetten alles goed. en umts gezet en jahoor verbinding viel weg hun belde weer op en zijden wat raar joh. wat er gebeurde ze dachten dat ik opgehangen had ik zij nee dit gebeurd er iederekeer. dus huin opnieuw testen en kijken en tussendoor viel de verbinding weg en zagen ze het wat de oorzaak is dat me telefoon swapt tussen 2 zendmasten. normaal klaagje als je geen berijk hebt maar deze probleem lijkt mij meer voortekomen maar zie er weinig van. ik zij tegen die man van wat kunnen jullie voor me doen. hij zij niet veel zet hem op. gsm en je zal geen last van hebben. ik zij dat weet ik. en hij zij waarom maak je melding er van ik zeg wil ook internetten op me telefoon. zij ken je verder ook niet helpen. ik natuurlijk boos. maar hij zij wel het dootesturen. zodat het probleem opgelost zal worden. wanner wist hij niet maar kon wel paarjaar duren. ik ondertussen opzoek naar een nieuwe abbonement omdat die vodafone verloop en kreeg t-mobile. normaal is die slechter dan vodafone. wordt gezegt. maar bij mij huis nergens last van bellen sms geen probleem 2jaar later nu. heb ik vodafone weer genomen met de hoop dat ik er vanaf was. en nee hoor nu heb ik het zelfde probleem. weer nu gemeld en zij zeggen nieuwe simkaart halen bij de servicepoint. ik zij duidelijk dat ik eerder hun gehad hebt. en het zelfde probleem. had met swappen van zendmasten. en hun kunnen mij niet helpen ik hoop dat iemand weet wat ik ken doen. 3g ken niet gebruiken terwijl er internet op zit en vodafone ken niks voor me doen. of als ik moet bellen moest ik maar een stukje lopen en dan bellen. echt onbeschofte uitspraak. ik wil dat ze dit probleem aanpakken. ligt echt bij vodafone (andere mensen gevraagt buren die hadden het ook. maar wisten niet wat te doen. hun hadden kpn-t-mobile die hebben er geen last van. ik hoop dan echt dat iemand mij kan helpen. of anders hoe ik moet stop zetten van het abbonement

zendmast verplaatsing zodat ik er 1 hebt waardoor hij niet meer kan swappen. zodat ik weer kan bellen en internetten via umts

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 02 november 2011 om 11:42 geantwoord

Vodafone Webcare heeft een e-mail gestuurd met uitleg.

Heeft op 02 november 2011 om 15:17 geantwoord

de oplossing die vodafone mij aanbied. is hem op gsm te zetten. maar gsm is niet optimaal afentoe valt er stukjes weg. in de verbinding. mij oplossing is wat ik al eerder vermelde. of dat vodafone kan zorgen dat het swappen tussen 2 zendmasten stopt. het is gewoon erg vervelend. als ik weg gaat dan kan ik hem op umts zetten. soms vergeet ik hem op gsm terug te zetten en dan kunnen mensen. mij niet bellen erg iritant.

Alle klachten die gemeld zijn door gerrit185