Klacht: Vodafone Nooit meer..

op 14 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ondanks een bevestiging van nieuwe klant met telefoonnummer en aansluitdatum..is de nummer aan iemand anders vergeven..en kunnen het op afgeaproken datum niet aansluiten..en weten niet waar de fout zit en kunnen het ook niet herstellen en adviseren opnieuw een aanvraag te doen met een nieuwe aansluittermijn..echter het betreft een zaak met gedrukte flyers uitnodigingen vizitkarts met de gegeven telefoonummer, dus een schadepost van 5000 euro! In deze crisistijd en dan spreek ik nog niet van inkomensderving van misgelopen klanten..ik overweeg en juridische stap te doen en mijn rechtsbijstand in te schakelen..

Schadevergoeding materieel als immaterieel

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste haremmoda, Ik heb je een e-mail gestuurd waarin ik je vraag om me meer informatie toe te sturen. Met vriendelijke groet, Maartje Vodafone Webcare Nederland

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 21 december 2011 om 11:10 geantwoord

Vodafone Webcare heeft Haremmoda op 2-12-2011 verzocht om gegevens te e-mailen. We hebbben daarna niets meer van haar vernomen. De klacht wordt gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Haremmoda