Klacht: vodafone

op 16 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na splitsingsformulier te hebben ontvangen en ongevuld nu weer een brief met blokkeren van de telefoon. Klacht is niet opgelost, er is geen contact met ons geweest……. alleen een brief met blokkeringsdreiging. Blijkbaar is ons formulier helemaal niet behandeling bij Vodafone. Wij voldoen keurig aan de gestelde eisen, nu jullie nog.
Graag nu wel telefonisch contact zodat wij dit “probleem”zo snel mogelijk samen kunnen oplossen.
met vriendelijke groeten, Irene van den Berge

Gewenste Oplossing:

telefonisch contact opnemen met 0654986617 om dit probleem echt op te lossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste irene60, Vodafone Webcare heeft je een mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren. Met vriendelijke groet, Tom Vodafone Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 21 december 2011 om 11:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vodafone Webcare heeft Irene60 op 2-11-2011 verzocht om gegevens te e-mailen. We hebbben daarna niets meer van haar vernomen. De klacht wordt gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door irene60