Klacht: vluchttijden gewijzigd

op 15 oktober 2011 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze vlucht is samen met vele andere mensen gewijzigd van ’s avonds vliegen naar heel vroeg in de morgen. Dus voor iedereen een gemiste dag. Daarbij hebben wij gekozen voor de vlucht vanaf Amsterdam vanwege deze gunstige tijden. Nu vroeg weg uit het hotel, dus hadden we ook vanaf Eindhoven kunnen vliegen. Wij vinden dit van Corendon erg slecht en misleidend. Dit is niet wat wij aangekocht hebben bij Corendon. En dat zij dit zomaar kunnen wijzigen.

Gewenste Oplossing:

Oplossing zou zijn dat Corendon zich aan de geplande tijden houd. Met een minimale afwijking. De misgelopen avond en dag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 17 oktober 2011 om 14:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant heeft de klacht ook rechtstreeks ingediend, deze is in behandeling. De klacht op klacht.nl is dubbel en wordt daarom afgesloten.

Corendon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door marionbouwdewijns