Klacht: vlucht naar later tijdstip

op 06 oktober 2011 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Wij zijn van 25 september tm 4 oktober 2011 in Side geweest geboekt met Corendon. Onze terugvlucht zou al dinsdag ochtend (4-10)om 10.00 uur vetrekken. De dag voor ons vertrek was al bekend dat er bijna 2 uur vertraging was ( best knap dat je dat dan al weet???) Dus zouden we om 11.45 vliegen. Op het vliegveld aangekomen stond er ineens dat het 12.15 zou zijn maar onze vlucht de CAI 021A stond er met twee bestemmingen Saalbrucken en Amsterdam, dit veroorzaakte verwarring alom de een zei we hebben een tussenlanding de ander zei weer van niet. Uiteindelijk gingen we pas om 12.00 aan boord en pas om 12.45 vliegen. Zonder verder mededelingen op het vliegveld of wat dan ook.

We waren dus ipv om 13.00 uur op schiphol pas om 15.30 op schiphol waardoor ik dus niet mijn honden en paarden op tijd meer kon ophalen dit kosten mij dus extra geld.

Dit was voor mij de eerste keer dat ik met Corendon heb gevlogen en zeker ook de laatste keer. Nooit meer vliegen met Corendon!!!

Een vergoeding van € 25,00 voor de honden en nog eens € 50,00 voor mijn twee paarden die ik een dag langer moest stallen !!!!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 17 oktober 2011 om 13:22 geantwoord

Op 11 oktober hebben wij de klant verzocht een boekingsnummer door te geven, echter hebben wij tot op heden niets ontvangen.
Wij hebben het dossier dan ook gesloten.

Corendon Webcare

Heeft op 17 oktober 2011 om 14:32 geantwoord

Het is nog niet opgelost en ik heb sinds vandaag weer de mogelijkheid om mijn mail te checken. Ik had een computercrash en kon niet mijn mail checken. Heb vandaag dan ook nog mijn reserveringsnummer doorgegeven en hoop dat het dan alsnog afgehandeld gaat worden.

Alle klachten die gemeld zijn door gamble2804