Klacht: Vlucht met 3 uur vertraagd en maakt ook nog een tussenstop

op 08 augustus 2017 over Royal Air Maroc in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze vlucht van 9 augustus is met 3 uur vertraag, wat op zich geen ramp is. We kregen ruim een week van tevoren melding van cheaptickets.nl, de website waar wij geboekt hebben. In de mail stond dat onze vlucht 4.50 uur zou duren, wat we niet konden begrijpen. Er stond namelijk niet bij dat we een tussenstop zouden maken en wij hebben bewust voor een vlucht gekozen die GEEN tussenstop maakt. Echter krijgen wij de dag voor vertrek de mail van royal air met de mededeling dat we een tussenstop maken in Nador en we daarom pas om 18.35 uur aankomen. Onze oorspronkelijke aankomsttijd was 14.45 uur

Gewenste Oplossing:

Wanneer we geen tussenstop maken of een deel van ons geld terug ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Royal Air Maroc

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Royal Air Maroc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Samira Boudazra