Klacht: Vlucht is meerdere malen geannuleerd

op 21 januari 2016 over Nuhr in de categorie Online Reisbureaus

Beste Nuhr,

Ik heb op 21-12-2015 op jullie website een heen en terug gevlucht geboekt vanuit Schiphol naar Nador van 08-01-2016 tot 26-01-2016. Drie dagen voor ik zou moeten vertrekken belde ik de klantenservice op om te vragen waarom ik mijn ruimbagae voor mijn terug vlucht niet kan boeken. Er werd mij verteld dat mijn terug vlucht geannuleerd was en ik opeens de 29e terug moest komen. Ik had geen keus en accepteerde het, wel vond ik het raar dat ik niks had vernomen van jullie. Ik moest extra vakantie dagen opnemen van me werk omdat ik rekende dat ik de 26e terug zou zijn en niet de 29e.

Nu tot mijn grote verbazing en woede krijg ik een mail op 20-01-2016 en daarin staat dat mijn vlucht van 29-01-2016 ook geanuleerd is en ik de 22e terug moet komen ( dus over 2 dagen). Ik vind dit ronduit belachelijk en ik eis dan ook dat hier iets tegenover staat. Ik vind dit niet normaal. En ik kijk dan ook uit naar een reactie.

Hiba Benmassoud

Dit moet gecompenseerd worden. Ik wil mijn geld terug voor deze belachelijke service.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuhr over deze klacht.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuhr in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuhr een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuhr

Heeft op 13 augustus 2016 om 10:47 geantwoord

Dit is een gedateerde klacht die via een foutieve klachtenpagina is binnengekomen. Dat is de reden waarom deze destijds niet door ons is behandeld. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw melden.
Nuhr

Alle klachten die gemeld zijn door H.benmassoud@live.nl