Klacht: Vlucht gemist door nalatigheid begeleider Axxicom

op 12 september 2017 over Axxicom Airport Caddy in de categorie Thuiszorg

Ik (Begeleider maatschappelijk) zou hierbij een klacht willen indienen. Het gaat om de heer C. Vreugd(29-03-1953) die op 3 Januari in een groepje naar Suriname zou gaan. De heer heeft door nalatigheid van de begeleiding zijn vlucht gemist naar Suriname. Ik heb contact gehad met KLM hierover maar die verwijzen mij naar U. De heer heeft 4 a 5 dagen vakantie gemist. Graag zou de heer daarvoor een vergoeding willen ontvangen. Indien u nog meer info nodig heeft kunt u altijd contact met mij opnemen op het nummer 0648936405. Mijn naam is J. Tokarijo. Graag ontvang ik enige bevestiging van u als u dit heeft ontvangen en hoe we dit verder samen kunnen aanpakken. Alvast bedank.

Jeanine Tokarijo

Zorg & Opvang
Adres: Molukkenstraat 565
1095 BJ Amsterdam

Tel. : 020-7200062 (Aanwezig op Ma. t/m Vrij. Van 11:00 u – 17:00 u)
E-mail : jtokarijo@live.com

De heer geeft aan tevreden te zijn als hij de gemiste dagen vergoed krijgt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Axxicom Airport Caddy

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Axxicom Airport Caddy nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Axxicom Airport Caddy in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axxicom Airport Caddy een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axxicom Airport Caddy

Heeft op 10 oktober 2017 om 13:25 geantwoord